Politica de retur

Clientul LashMag.ro poate returna produsele achizitionate in urmatoarele situatii:

  1. Produsul care nu este conform cu specificatiile de pe site
  2. Coletele ce prezinta deteriorari severe
  3. Produsele ce au fost livrate gresit

Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor, conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta.

Clientul este obligat sa notifice LashMag.ro intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare (email: comenzi@lashmag.ro) sau o data cu rambursarea produsului, completand FORMULARUL DE RETUR, in termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea produselor.

In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 de zile calendaristice de la data receptionarii produselor, prin virament bancar.

Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza, iar in conditiile in care clientul a beneficiat de transport gratuit pentru atingerea minimului de comanda ce se incadreaza la gratuitatea transportului dar in urma returnarii produselor, valoarea comenzii initiale nu se incadreaza in minimul comenzii pentru transport gratuit, acesta se va deduce din contravaloarea produselor returnate.

In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client.

In cazul returnarii unui produs care nu mai poate fi revandut ca fiind nou, plata daunelor cade in sarcina cumparatorului, in acest caz banii returnati fiind proportionali cu valoarea produsului returnat.

Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. In cazul in care ati primit un produs deteriorat, este foarte important sa ne anuntati in cel mult 48 ore de la primirea coletului, orice reclamatii primite dupa cele 48 ore nu vor fi luate in considerare.

Clientul se obliga sa returneze produsele intr-o stare impecabila, nefolosite/netestate, cu sigiliul si ambalajul original, respectiv intr-o stare in care produsele pot fi comercializate din nou. Produsele vor fi returnate impreuna cu accesoriile/cadourile gratuite, in ambalajul original la sediul nostru.